Meniu

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Coeficientul Uefa.


Se pare ca Romania va reajunge la acelasi coefcient Uefa cu care a plecat in ani 2002, 2003 asa ca imi pun urmatoarele intrebari: am urcat din intamplare in acel clasament sau am avut o perioada in care cluburile au fost conduse bine? Ce ar trebui sa facem ca sa revenim la rezultatele bune pe care le-am avut 4-5 ani la rand? 

Parerea mea este ca a existat o continuitate la antrenori si jucatori care acum nu mai exista. Sa ne gandim ca Lucescu jr. si Olaroiu au construit echipe in timp, spre deosebire de prezent, cand fiecare mercato (vara si iarna) este un nou prilej de a schimba jumatate de echipa, fara vreun motiv bine intemeiat.

Faptul ca la un club sunt schimbati, de la un sezon la altul, multi jucatori este un impediment in a creea o echipa sudata si competitiva. Degeaba iei 11 jucatori de calitate daca nu le acorzi timp sa se cunoasca intre ei si sa-si formeze impreuna scheme de joc, automatisme. 

Exemple ca Otelul Galati, Unirea Urziceni sau Gaz Metan Medias ar trebui sa le dea de gandit conducatorilor de club. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu