Meniu

duminică, 27 martie 2011

Se cauta vinovati!

Razvan Lucescu a aratat, o data in plus, ca nu este un selectioner capabil sa duca nationala la un turneu final, mai ales din cauza ca se incapataneaza sa foloseasca in continuare sistemul 4-4-2, cand este evident ca jucatorii selectionati nu se simt bine in aceasta formula!

"Când ne mai calificăm la naţională? Staţi să mai treacă 8 ani şi apoi mai vedem. Daca eram eu, unii jucatori nu erau in lot. Stiu de ce jucatori ai nevoie la acest nivel, stiu cum poti sa te bati cu echipele care au jucatori extrem de puternici si valorosi. În momentul asta nu este oportuna venirea mea la nationala. Ar fi prea repede. Poate lumea s-a plictisit de Piturca, poate vor o noutate la nationala. Nu mai avem sanse la calificare. Teoretic mai sunt, dar practic nu! Se punea problema jocului. Nici daca am fi castigat azi nu aveam sanse de calificare. Problema e că un antrenor de naţională care a obţinut rezultate, are nevoie de timp ca oamenii să ii recunoasca meritele. Eu am facut o echipa si am calificat-o, dar am fost pus la zid" , a spus Piţurcă la gsp tv si cam avea dreptate.
Meciul acesta, ultima sansa a generatiei lui Mutu si Chivu, cum se spunea, a fost deja intors pe toate partile, asa ca nu are rost sa-l mai analizam tactic, poate doar sa spunem ca nimic din ce s-a intamplat nu a surprins. Principalul vinovat este Razvan, care se pare ca si-a luat un angajament ce-l depaseste; a mers in continuare pe acelasi joc defensiv, cu ambii mijlocasi centrali fara valente ofensive si pozitionati foarte retras si cu eterna  speranta ca Mutu sau Marica ne vor salva, din nou, lucru care nu s-a mai intamplat de ceva vreme.

La ultima calficare la un turneu final, cheia succesului nationalei romane s-a dovedit a fi acea organizare riguroasa, gandita si pusa in practica de fostul selectioner, chiar daca, la acel moment, a fost foarte hulita si i-a atras multe antipatii. Asadar, ma intreb daca ar trebui sa incepem sa-i ducem dorul lui Piturca sau poate este doar un punct de vedere nefondat? In orice caz, lui Razvan Lucescu nu  i se potriveste postul de selectioner, cel putin deocamdata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu